Pages

Ambik ko noks....yer yer jer aku pi keje awal pagi..Datang office tadi jam 7 pagi. Amboi..paling awal dalam office. Aku ngan selambernyer masuk office turn on aku punyer PC..pas tu aku cek blog..pas tu cek blog lagi..pas tu cek blog lagi ha...ha...ha...

Aku pi wat latte..menghirup udara segar kat balconi office noks nie..mmm...office noks di tingkat 10..so nampak ar org lalu lalang kan..best tengok diorang dari atas. Pas tuh noks ngan semangat nak wat keje....tetiber jer..

DING DONG..X NAK TUKAR TEMPLATE KER?? (Setan kepale 7 berapi menggoda)

I don't know why...tetiber jer idea nak tukar template tu datang..aku pun..eh..bagus gak idea nie....ha..ha..ha..maker dengan itu aku mula lah minta tolong uncle google...so uncle aper lagi...listkan semua blog templates tuk noks....so ini lah hasilnya...

Noks yang tengah meng finalise tadi..tetiber jer boss kat blakang..."Gee, What are you doing?" ..aku dengan terperanjat diler...sikit jer lagi latte panas tu tumpah kat meja aku..tak pun tumpah kat muker boss aku. Aku ngan malu merah merah gitew replly kat dier "Oh..morning, am sorry. Just a quick look of a link sent by a friend of mine "...gezzzzzzz..nasib baik pandai cover!!!!! kalau x...hancus nokssss...ok..ok...nie noks dah nak wat keje...boss tu baru jer keluar nak pi meeting...that's why noks leh update blog nie..lolz!!!!

9 comments:

ruby bieha said...

heheh..lain kali jgn nkl2 k kt tmpt keje

Along Tapa said...

orang suh kije...ko pegi mengulor bakpe...nasib pandai nak hidup...haha

Gorengbaek - Tips untuk awek...supaya saham tak jatuh...

Hangit habis dah - Korang perasan tak??

Lady SharpShouter said...

erk, siap ade statement "awk tgh membekukan diri bersama Jelly beku" masa nk komen ni. gila, am i frozen now? haha :P

noks, ko mmg pandai kaver. tp tah2 kl ko ckp jujur boss ko siap tlg pilihkan template lagi kot. hahaha

SyerAgh said...

noks nie student ke pkerja? umur bpe? misteri sungguh

Ahmad Shafiq Bin Othaman said...

wahhh!! nice lah dis layout! seriously!

Jelly Beku said...

@nabiha- nie sebab noks dah ketagih berblog
@along-hahahaha...pandai2 ar carik makan
@lady- tu ar..mesti kene hati hati tebeku kang har..x balik2 plak
@syer-noks nie student and pekeje sambilan
@Ahmad-cantek ker?> thanks

Eyka said...

thnx sgt2 tw jelly jd kwan eyka..t klu sng dtg la ag..eyka suke kwn gn smua..so eyka xkisah sgt~^^

Anonymous said...

seyes lame nadey x blogwalking...arini rajin bw...nadey terkezut tgk blog nox dh tuka template baru...pas ni buat shoutmix ya...senang la skit nk bual2 btw....seyes cantek n elegen template bru huhuh

Jelly Beku said...

@nadey- thanks yer hehehe

Plantillas Bloggers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
Jelly Beku
Jelly beku hanyalah seorang insan yang pernah kecewa dalam percintaan lalu dia membuat blog sebagai pengubat luka lara yang dialamainya pada tahun 2010. Jelly beku menulis hanya untuk meluahkan perasaan hati yang suda lama terbeku.
View my complete profile

Seguidores

25 most updated

Total Pageviews

CONTEST!!