Pages

Hey all, noks baru jer balik dari kelas..giler sejuk nak mampus kat luar. Matahari terik jer mamancar tapi cuaca sejuk tul...rasa  cam x nak pi kelas jer pagi tadi. Tapi yer lah..dah name as a student kan?? so ape lagi..pi jer lah kelas walaupun aku dengar x dengar jer kt kelas...Rase busy plak ari nie...kalau lah ari nie (tuk ari nie jer tau) ader 35 jam instead of 24 jam..kan best..buleh aku wat semua bender yg aku sepatutnya buat..ha..ha...

Pas nie aku nak pi jumper customer kat London. Exactly jam 4 petang..kalau kat sini...kalau jam 4.31 pm nak jumper..mesti sampai jam 4.25 pm. Means awal sket ar..tak leh detang lambat. Kalau kat mesia, wat temujanji jam 6 petang tapi sampai jam 8 malam..tul tak?? he..he..he..he..

Anyway, malam nie jelly nak wat note sket pasal aper yg noks dh blajar ari nie. Kan bagus kalau aku ader maser wat semua bender yg aku nak dalam masa sehari...tapi sbelum tu..jelly ader temu janji ngan customer. Dia bawa makan skali kat mexican restaurant..eh..x pernah i makan kt mexican restauran..nie nak try lah nie..kalau x best..len kali x yah pi..buang maser jer..

Lepas meeting jelly nak balik umah pas tuh nak study sket pasal ntah aper ar yg lecturer tu ajar tadi dlm kelas. Ish....ish..ishh.....aku nie cepat luper...OK ar...jelly nak bla dulu..nak pi jumper client..hopefully hubuan besaq erk...

4 comments:

ima said...

hahahaha.

malaysia sgt jnji kol 6 smpai kol 8. wakakaka. actually, bukan m'sia tp melayu. huuu~

Jelly Beku said...

@ima-tul gak..hahahaha

Syifa Alshah (wutwut) said...

alaa nanti post lah gambor kat london..
teringin nak pi sane..
-_-"

Jelly Beku said...

@elmo..nanti ar jelly letak gambar2 kat london yer noks

Plantillas Bloggers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
Jelly Beku
Jelly beku hanyalah seorang insan yang pernah kecewa dalam percintaan lalu dia membuat blog sebagai pengubat luka lara yang dialamainya pada tahun 2010. Jelly beku menulis hanya untuk meluahkan perasaan hati yang suda lama terbeku.
View my complete profile

Seguidores

25 most updated

Total Pageviews

CONTEST!!