Pages

OK noks nak tidur kejap lagi tapi before that noks nak citer sket pasal satu kenangan nie...insan yang pernah menyanjung aku dan akhirnya kini dia meninggalkan aku ibarat aku nie cam sampah di tepi jalan...sampah tepi jalan lagi bagus sebab sweeper akan pungut lagi..kalau tahi di tepi jalan sape nak ambik? hancusss aku...

BTW, name bopren mat salleh noks tu ialah Ray...well...namer penuh dier Raymond..tapi aku panggil dia Ray...nie muler2 jer..pas tuh lamer2 aku panggil die darling...sebab dia panggil aku darling and sometimes sweat heart..sedap nyer...masih lagi noks ingat..everytime jumper dia akan bagi i coklet yang mengatakan love you atau miss you or aper2 jer lah...kater2 cinter ar kirenya...sebab dier tau yang jelly suker makan coklet...so dia selalu belikan noks itu dan ini...

Maser i tengah usha gamba2 dalam laptop nie....tetiba jer nampak folder "Things he bought to me"...aku pon bukak folder tuh....tengok2..nampak semua bender2 yang dia pernah beli kat aku...every single thing yang dia beli noks snap time..sebab i really appreciate it. Kalau ader jer dia beli...jelly terus snap..so i can remember him kalau i jauh dari dier...and nie lah antara cokelat yg dia pernah belikan kt aku


Tengok ar...cam maner dia goda hati noks....hebat nak mampus sampai noks x sangka one day dia akan tinggal kan aku...maser tu memang semua best ngan Ray....i thought Ray was the most fantastic man i ever met in my life...banyak messege dia yang best2....email pun semua kater i love you and i miss you forever..pas tuh siap kater i will never leave you..you are my life...aduh...sakit tul hati jelly...

ok lah...jelly nak pi tidur..esok nak bangun nak pi library...ader jer nak buat nie..
p/s: jelly beku @ i @ noks @ aku maser tuh belum lagi BEKU..tapi skrang dah BEKU tahap dewa

9 comments:

MiYOKO SuKi said...

real story ke, jelly...
whatever it is, be strong ye...ramai lg laki di luar sana... :)

Tiq said...

Jelly,perempuan rupanya.....

Thanks for following ! follow you back dear.Lelaki mat salleh mmg mcm tu.....

Jgn sedih2 k. (:

Jelly Beku said...

@miyoko-yer..real story..betul2 belaku..
@suey- lol...gelak aku ngan komen u...pempuan rupanya...hahahaha

Tiq said...

betul,aku ingt kau lelaki...

Jelly2..haha,maybe kwn laki2 ak
suka mkn jelly kot.

Syifa Alshah (wutwut) said...

haha !
ray ni orang mane ? london ?

Jelly Beku said...

@suey-hahahaha....oh sebab kwn lelaki ko suker makan jelly hehehe
@elmo gemok- ray nie orang london ar kirenyer...mat salleh kate kan

Ahmad Shafiq Bin Othaman said...

setiap kejadian, pasti ada hikmah yang tersirat, :) sabarlah!
sumone more greatest is waiting u at the front :) sabarrrrrr

Jelly Beku said...

@ahmad-memang nak besabaq tapi dah lamer...sabaq ader limit..hehehe

Tieah Madian said...

لله selalu menemukan kita dgn yg salah supaya kita tak lupakan DIA yang akan sentiasa bersama2 kita dlm susah mahupun senang..
Pada akhirnya, pasti kita akan menemui yg terbaik..
Itulah jodoh kita..
لله Maha mengasihi..
Sabar ye..
Yg berlalu biarkan terus berterbangan..

Plantillas Bloggers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
Jelly Beku
Jelly beku hanyalah seorang insan yang pernah kecewa dalam percintaan lalu dia membuat blog sebagai pengubat luka lara yang dialamainya pada tahun 2010. Jelly beku menulis hanya untuk meluahkan perasaan hati yang suda lama terbeku.
View my complete profile

Seguidores

25 most updated

Total Pageviews

CONTEST!!