Pages

Ha..ha..tadi kan, Jelly beku pi ar lawat2 blog ntah maner ar..pas tuh tenampak pekataan "blogwalking". Then Jelly beku pun tanyer pader diri aper ka jadahnyer lah "blogwalking" tuh..ish.....siap pi ambik kamus Oxford gitew...serius...yer lah Jelly baku kan masi baru lagi...mane lah aku tau ape tuh blogwalking. Pas tuh tak jumper dalam kamus...tup..tup aku pi google..apesal lah aku tak ter hingat nak google tadi?mmmm...then jumper ar aper tuh blogwalking...

Pas tuh noks pun pegi ar wat blogwalking mengharapkan ader orang yang nak lawat blog nie..kalau tak de..mmmmbaik x yah jer lah aku wat blog nie...pas tuh aku follow blog2 diorang. Hopefully lah kan...ade gak orang yang drop komen kt blog nie baru ar aku semangat sket nak mangupdate blog aku nie..he..he...he...

OK ar, skrg kat UK (er..jelly beku kat UK ke? mmm,,,jer kot) dah dekat jam 3 pagi. Aku lak nak pegi tidoq ar...tadi aku kt library..giler ar penat tul ar tapi sebab aku dengan tekad nak wat blog juga..at last i managed to create a blog yg betajuk Jelly Beku.

Mesti ader yang nak tau why Jelly beku kan?? Ishh...panjang citer nyer tau..kalau noks tulis kat sini..memang tak tido ar aku. tapi tak per..nanti aku kalau u slalu bacer blog jelly nie..u all tau ar nape aku guner jelly beku..he..he..he...

5 comments:

Unknown said...

ehe,
blogwalking tu macam kita ziarah umah org..
BW (blogwalking) adlh slh 1 cara promote blog kita,boleh tambah kenalan,
di samping myb ade yg nak follow blog kita..
nanti tambah la ShoutMix or Chatbox,
senang org BW tinggalkan jejak diorang...

^.^

Jelly Beku said...

thanks for the info yer...

najihah said...

unik betul nama blog ni..

Jelly beku..teringin nak tahu kisah di sebalik Jelly Beku..

i follow u too.. follower no 10. Salam perkenalan.

Jelly Beku said...

@thanks tukang mata....namer blog u pun unik..tukang kata hehehe

Ahmad Shafiq Bin Othaman said...

hehehe, rasa macam post yg kita tulis, dihargai bila ada orang baca, u can feel it after dah lame sket dalam industri perblogan nie, ngeh2 :) takpe2. blajar sket2, pasnie blaja shoutmix, nuffnang,evangelist wahh, macam2 lah :) blog umpama rumah, accesories dalam rumah wajib ada kan, slow-slow kayuh tau! best of luck!

Plantillas Bloggers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
Jelly Beku
Jelly beku hanyalah seorang insan yang pernah kecewa dalam percintaan lalu dia membuat blog sebagai pengubat luka lara yang dialamainya pada tahun 2010. Jelly beku menulis hanya untuk meluahkan perasaan hati yang suda lama terbeku.
View my complete profile

Seguidores

25 most updated

Total Pageviews

CONTEST!!