Pages

Jelly beku skrg kat library...tengah wat keje2 yang sepatutnya disiapkan within this week. Busy plak minggu nie. Banyak keje yang noks nak siapkan..kalau lah ari nie ader 40 jam sehari kan best...ujung minggu nie plak nak pi layan customer kat london lagi....x abis2 clients i kat london..banyak bender nak kene buat..ish..ish..ish...

OK..tadi noks tengah bacer wiki pasal aper bender yang noks kene wat research ker aper...ntah lah lecturer tuh...dier suruh..aku wat jer lah..haks!!! Pas tuh tetiber jer i dengar ding dong...bunci cam orang press your bell door. Aku pun..arhhh..ader email ar...aku trus login dalam email aku..then aku click inbox....

Aku nampak nama Ray kene Bold itam. Oh tidak...aku bedebar debar dowh.....sebab kalau bolah x nak tengok ape2 email dari hewan nie (at least aku x panggil dia binatang)..ok..ok...aku dengan hati benari dan tapi tangan yang bepeluh peluh terus click name Ray...pas tuh aku nampak ar..email dier...

Ambik ko...email bodoh dari hewan mat salleh nie...aku bacer short email dia nie...air mater aku terus begelumung di empangan kelopak mater nie...rase cam nak nangis jer...sebab aku tau...dia tipu aku..aku tau..dia penipu..aku x kan pecaya kat dier lagi sampai henbusan napas terakhir aku,,,,I WILL NEVER TRUST YOU AGAIN RAY..ish...aku nak hilang sabar erk.....lepas nie jelly nak pi minum kopi ar...kopi panas...sebab nak hilangna tension and rasa kecewa... 


Aku dah pun delete phone number dier..tapi ntah naper ar aku dapat juga email dari dier nie...tiap kali dia datang membayangi diriku..hati ini ibarat hempedu yang dirobek lalu dibuang jauh di lautan hitam...Jelly Benci!!!

9 comments:

Tiq said...

please jgn layan dia....ada yg lbh baik drp dia.i pon pnh ada ex cam gini.buang masa je layan.be strong beb ye.

Syifa Alshah (wutwut) said...

sedihnya noks...
tak boleh lah kalau ex i sendirik tulis macam tu..
urghh..

Paan Ovrtd said...

Ex ko mat mat saleh? Mak aih.

Jelly Beku said...

@suey- memang x nak layan..tapi kadang2 rindu..cam maner nie....i hate myself sometimes...

@elmo-sedy noks..memang noks sedy..

Jelly Beku said...

@paan- yer mat salleh...tapi tinggal kan aku...

nuraru said...

hey jelly.
i follow u blk :P
be strong tau.
sperm bukan satu..
hakhak

Jelly Beku said...

@wondering shadow..betol tuh...sperm bukan satu hehehehe..bejuta

MiYOKO SuKi said...

Jelly, ko jgn layan die ye...ignore je email2 die tuu...

td, br je my ex dok calling2 i..ntah ape yg die nk...kata nk kawen, kawen je laa...tak yah la nk call2 aku...tak suka aku...

sorry...ko lak yg kena.. :)

Tieah Madian said...

Tetiba rs nak menyusuri setiap perjalanan kisa cinta JB..

Plantillas Bloggers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
Jelly Beku
Jelly beku hanyalah seorang insan yang pernah kecewa dalam percintaan lalu dia membuat blog sebagai pengubat luka lara yang dialamainya pada tahun 2010. Jelly beku menulis hanya untuk meluahkan perasaan hati yang suda lama terbeku.
View my complete profile

Seguidores

25 most updated

Total Pageviews

CONTEST!!