Pages

Hi all, Jelly baru jer bangun dari tido and trus jelly on laptop yang ader di tepi katil aku. Yerlah..excited sebab semalam baru jer buat blog kan. Mesti ar nak tau jugak bepa ramai yang dah lawat blog jelly nie. Tup tup tup...jelly tax sabar2 nak tengok blog nie....skali jelly browse...kire maser jelly tengah tido tuh...bader 3 orang jer yang lawat blog jelly nie??? Oh sedy nyer jelly...rase cam x de semangat plak nak memblog. Noks ingatkan ader lah dalam sepuluh org ker yang nak lawat blog nie...tak de pla..ishhh....tapi tak pe sebab jelly happy sebab dah ader seorang follower. Kire ok lah tuh untuk hari pertama yer tak???? hehehehehe

OK, ok..pas tuh i nak citer sket nie yang semalam maser jelly tengah tidor kan...my X kol i. Mase jelly was half asleep lah kan....then tiber2 jer lagu leona lewis keudara...aku pun rase cam..erk...sape nie???? nak kol aku malam2 buta....then aku yang masi dalam mimpi merabe-rabe [hone i yang ntah kat maner lah aku letak  time tuh....oh..bawa bantal...not sure cam maner bleh pi bawa bantal...

Noks pun jawablah kol tuh tanpa melihat hewan (at least i x panggil binatang) mane lah yang kol aku pagi2 buter tuh...trus aku kater.."hello...jelly speaking"...pas tuh dengar suara X i. Jelly x tipu...my X kol i..dier kater i rindu kat u...aku dengan mater yang masi sepet sebab baru bangun tido...tekejet...trus aku switched off my phone...arghh...benci dengan suara hewan tuh...x merdu lagsung......x sedap...sungguh hodoh....

bile aku bangun pagi nie....aku switched on balik phone aku...ader 3 missed call..semua dari hewan yg kol aku last night. Ishhh....semlm sakit tul hati noks nie...rasa cam kene cincang2 jer ngan belati tajam.....ingat semua kenangan bersama si dia....x ku sangka dia mempermainkan diri ku...tinggalkan aku..biarlah aku sendiri....

8 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

hi cik jelly..
have a nice day..jgn masam2 muram..ceria2 sokmo.. =)

ima said...

JB!!

cool2.
sume org penah putus cinta.
jgn mara2 k.
keep in touch!
;)

ima said...

eh, ima follow JB punye blog balik. thnx come to my blog. :D

Rebelle said...

encik/cik/tuan/puan Jelly Beku..
hehehe..
what u did is right!
heal d broken heart first..
but but but..
dun u believe in 2nd chances?
awww..~

chilllll!!

Jelly Beku said...

@Khumaera- yer ar..jelly x masam...just sakit ati di tinggal kan kekasih hehehe

@ima-hi ima..thanks k..nanti noks selalu lawat blog ima

Jelly Beku said...

@rebelle- well...masalahnyer..nie bukan yang first atau second...dah kali ketiger...shall i say...hoping for the 4th chance? hahahah

Rebelle said...

4th?
sooo...
jz forget bout it!
chillll!
(:

Jelly Beku said...

yer..tul tuh...luper kan jer..

Plantillas Bloggers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
Jelly Beku
Jelly beku hanyalah seorang insan yang pernah kecewa dalam percintaan lalu dia membuat blog sebagai pengubat luka lara yang dialamainya pada tahun 2010. Jelly beku menulis hanya untuk meluahkan perasaan hati yang suda lama terbeku.
View my complete profile

Seguidores

25 most updated

Total Pageviews

CONTEST!!