Pages

Esok adalah tarikh tutup  contest Jelly beku dan nantikan pemenangnya!!!! Dan dapatkan hadiah dari London!! Gempak siottt!!!!!! (Ceh..mcm lah gempak sangat ha..ha..ha..) Contest akan berakhir pada 10th NOV jam 12 AM UK time = Hari rabu jam 8 Pagi untuk Malaysia time. 

Noks dah cek beberapa blogs dan ader banyak lagi yang belum sempat cek. Malam nie noks nak habiskan cek barulah I boleh pilih maner post yang paling best mem 'promote' blog jelly beku....

So far memang ramai betul blog blog yang dah join (tak de lah ramai sangat maybe aderlah kot dalam 25 blogs yang joined). Anyway...lepas jer contest nie...noks akan anjurkan contest give away from Scotland pulak. Ha..ha..ha...Kan ari tuh noks pi scotland ader meeting ngan business. So aper lagi...noks beli ar buah tangan..(don't worry belum masak lagi..LOL!)

Sape2 yang belum join lagi, meh lah join contest jelly beku..pas tuh....jangan luper hadiah hadiah exclusive dari london menanti anda. Bukan susah..just copy banner sebelah kiri (top left) and wat post about it on your blog. Simple2 jer pun noks x kisah yang penting ader banner tuh..

Sape2 yang nak tau syarat2 nya plak click jer kat sini.

3 comments:

Ezzattie said...

salam..
noks dah terjah entry saya belum ?
huhuhu..

http://missezzat.blogspot.com/2010/11/mari-join-contest-jelly-beku-dan.html

meh la jengah.. tq..

Along Tapa said...

hah!!aku dah join!!!aku dah join dah!!!apa ko nak cakap??!!hahaha

Gorengbaek - cerita pasal rokok...Meon kata

Hangit habis dah - Kurang hajor ke kurang di ajor??

Jelly Beku said...

@nurrezzat- dah terjah dah....
@along tapa..dah cek pun ur entry..hehehehe

Plantillas Bloggers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
Jelly Beku
Jelly beku hanyalah seorang insan yang pernah kecewa dalam percintaan lalu dia membuat blog sebagai pengubat luka lara yang dialamainya pada tahun 2010. Jelly beku menulis hanya untuk meluahkan perasaan hati yang suda lama terbeku.
View my complete profile

Seguidores

25 most updated

Total Pageviews

CONTEST!!