Pages

Hello all, Jelly busy busy sangat. I thought I will be all right after 2 or 3 days but actually not. Jelly ader meeting and Jelly jap lagi nak terbang ke Scotland. Bukan holiday tau tapi sebab nak jumper customer and ader meeting ngan client. Actually jelly terbang together with my boss and some of my friends. So I AM SO SORRY BECAUSE I HAVEN'T GO THE TIME TO VISIT YOUR POSTS OR BLOG YET.. BUT I WILL START TO DO IT NEXT WEEK AS I WILL BE BACK FROM SCOTLAND ON SUNDAY AFTERNOON.

So jelly nak beli hadiah gak ar dari scotland and after contest nie..jelly nak wat give away from Scotland plak..amacam??? best tak?? hehehehehe..of course lah kan. OK,OK,OK...jelly tengah update from the airport nie and kejap lagi nak masuk kapal and terbang.

To all visitors or bloggers yang lawat blog nie, thanks so much and I love you all. To all my followers plak I am sorry because x de mase nak follow u all back..nanti minggu depan on sunday i akan track you guys and will follow your blog. Noks bsy busy sangat...in fact this week every night balik jalm 12 or 1 pagi...

OK guys, am off now and see you again ok...

8 comments:

Nur Qistina said...

alrite..no probs..wat keja elok2 kay..

yuhuu..pasni GA from Scotland pulak..wah! bestx! ^__^

nuraru said...

jelly keje pe tu?
busy jer memanjang

MiYOKO SuKi said...

bznye jelly skang..tp, siap bole g scotland lg ek..besh2...

belila souvenier...:)

SyerAgh said...

nak keychain dari scotland!

Tiq said...

Hai Noks...lama tk mngomen..

makin busy rupanya...
Have fun in Scottland.

Jelly Beku said...

hi all, noks dah balik..nantikan kemunculan jelly lagi hahahahahah..nanti noks wat blogwalking ok...heheheh

Syifa Alshah (wutwut) said...

jelly i got exam this weekk , sob² ta sempat nak join n curahkan idea untuk contest jelly.. :'(

but i tunggu giveaway tuh ..:)

Jelly Beku said...

@elmo- ok jangan luper tau contest will end x lame lagi

Plantillas Bloggers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
Jelly Beku
Jelly beku hanyalah seorang insan yang pernah kecewa dalam percintaan lalu dia membuat blog sebagai pengubat luka lara yang dialamainya pada tahun 2010. Jelly beku menulis hanya untuk meluahkan perasaan hati yang suda lama terbeku.
View my complete profile

Seguidores

25 most updated

Total Pageviews

CONTEST!!